onsdag 29 augusti 2012

Obeskrivligt glad!

Den 23 maj (tre dagar innan vår bröllopsdag) tappade jag min vigselring. Av någon anledning kände jag på mig att jag tappat den på netto, trots att jag varit överallt och egentligen inte alls hade en aning om vart och när under dagen den försvunnit från mitt finger. Jag var inne på Netto och frågade 3-4 gånger, men de hade inte hittat någon.
Idag stressade jag in på Netto efter jobbet och fick ögonen på denna lapp. Gasen i botten hem och ringde! Det var min! Damen bodde dessutom bara några kvarter från mig. Hon hade haft så dåligt samvete sa hon. Hade inte haft en tanke på att lämna in den hos Polisen. Lappen verkade det som om hon ganska nyligen satt upp. Hmmmm...
Glad som en lärka är i alla fall jag som fått tillbaka min älskade ring. Nu måste jag göra slag i saken och slå in dem.
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar