tisdag 3 april 2012

Tisdag

Länge sedan jag skrev nåt här...Orkar inte riktigt. Det är väl den stora vårtröttheten som slagit till.
I dag har jag för första gången lagt ut ett par saker på Tradera. Tidigare har jag bara handlat. Tänkte försöka bli av med lite saker också. Hoppas att någon budar bara.
I fredags fyllde maken 40 och jag överraskade honom med en dag på stan. Han visste inte att jag tagit ledigt och planerat in en middag och hotellövernattning (och heldag på stan). Vi bodde på Witt inne i stan. Himla mysigt hotell faktiskt. Åt gjorde vi på Larmgatan 10, där maten brukar vara kanon. Tyvärr var maten urusel och servicen likaså. Vi kommer inte att gå dit igen på läääänge. Mitt på dan åt vi på Ming Palace och där var det i alla fall lika gott som vanligt! Hur som helst hade vi det trevligt!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar