onsdag 25 april 2012

Regn och rusk...

Ute regnar det och är så där grått och supertrist. Al skulle egentligen till golfbanan i kväll, men jag förmodar att träningen är inställd. Själv ska jag till jobbet på möte. Vill inte! Jag vill bara vara hemma och kura ihop mig.
I går var mamma och jag på gekås. Hittade nästan ingenting, men det var kul ändå.
I dag fick jag en beställning på ett stansat namnsmycke. Det var länge sen jag stansade något. På staven skulle kundens fyra barnbarns namn stansas. Jag föreslog ett roterande spänne istället för läderrem. Då visas namnen slumpmässigt istället för att de har bestämda platser om ni förstår vad jag menar (det måste ju vara rättvist). Dessutom slits ju smycket jämnt och inte bara på den sidan som ligger mot huden, vilket det annars lätt gör. En smart liten grunka! Hoppas att hon blir nöjd.
Ha det bra. Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Så smart! Det där med snurrandet alltså. Ett sådant skulle jag kunna tänka mig istället som för nu med tre namnbrickor. Så mitt ölandsmynt. Tycker jag skramlar ibland nästan.

    SvaraRadera
  2. Smart va? Hur ser ett ölandsmynt ut?

    SvaraRadera