tisdag 22 februari 2011

Tisdag

Slutade tidigt i dag. Skönt! Ännu skönare är att jag bara jobbar i morgon också, 5.30-12.30, sen är jag ledig torsdag och fredag. På torsdag ska jag hämta mina smycken hos dagmammorna, så jag hinner kolla igenom vad jag har. Svägerskan A och jag ska nämligen stå på loppis i Folkets hus på lördag. Premiär för oss båda. Hon ska sälja loppisprylar och jag smycken. Den sista tiden är det mest stansade smycken som sålts. Jag bankar och slår nere i källaren hela kvällarna.
An ska till Högsby och lana torsdag till söndag, så Al och jg får väl hitta på något kul nu när jag tagit ledigt. Vi får väl se vad det blir.
Det går trögt med bloggandet nu för tiden. Jag tycker inte riktigt om min blogg. Hos zoomin var det enklare att få till det. Jag saknar hemsidedelen, men jag vänjer mig kanske. Den som lever får se (om han inte blir blind).
Ha en trevlig eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar