söndag 23 januari 2011

Ny blogg

Jaha, då ska jag försöka börja blogga här då. Eftersom zoomin har lagt ner och jag inte fattar ett jota av de andra hemsidorna, så skiter jag i allt det gamla och börjar om. Tyvärr kan jag ju inte lägga in mina smycken på samma sätt som på min gamla hemsida, men så är det.
Just nu har jag fullt upp med smyckesbeställningar. Det är namnsmycken som alla vill ha. Kul för mig.
I går kväll var vi till Aboda en sväng och testade våra nya utrustningar. Härligt, men jag var grymt trött i mitt ben när jag kom hem.
Förra söndagen var jag och vägde in mig hos dietisten. Svägerskan A och jag har dragit igång med Camebridge. Två påsar om dagen + ett mål mat. Jag hade gått ner 1,4 kg, vilket var bra.
Slut för idag. Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar