måndag 31 januari 2011

Äntligen sovmorgon!

I dag går jag tillbaka till mina jobbartider igen! Det ska bli skönt. Jag har saknat mina sovmorgnar. Eftersom jag egentligen har en heltid och bara begär tjänstledigt på 25 % varje termin, så har jag funderat på hur jag ska göra efter sommaren. Nu kommerbåda killarna att gå på högstadiet och komma hem senare, så egentligen kan jag ju börja jobba heltid igen. Nu testade jag det i tre veckor och har kommit fram till att jag kommer fortsätta på 75%, så länge jag får. JAG VILL INTE JOBBA HELTID! Jag har inte hunnit med något annat än jobb. Inte kul!
I gå hade jag en "stamkund" här. Hon köper mina små änglahängen titt som tätt. Nu behövde hon fylla på lagret, ifall det blev några födelsedagar framöver. Trevligt! I helgen sålde jag ett par stora (40 cm) kopparänglar också. Dessa änglar har jag varken lgt upp på min förra hemsida, eller haft med mig när jag "lekt nasare", men de har spridit sig otroligt!
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar