lördag 15 oktober 2011

Kroppkakor

I dag ska jag koka kroppkakor. Himla gott. Tyvärr blir det inte så ofta i det här huset.
I går åkte mannen och jag in till Hansacity efter jobbet. Jag hittade två tröjor, två supersnygga klänningar och ett par jeans. Det var länge sen jag hittade så mycket. Det mesta i min garderob är alldeles för stort nu eftersom vågen står på  minus 17-18 kg. Tyvärr så tillhör ju inte jag dem som gillar att shoppa. Jag önskar att jag gjorde det. Jag tycker bara att det är urjobbigt.
På måndag och tisdag ska jag sälja smycken på Stranda tapetseri. Det är tjejkvällar där då. Inte en aning om hur mycket folk det kommer. Det blir spännande.
I dag är det två veckor tills vi åker till Gran Canaria. Jag/vi längtar sååååå till lite värme igen.
Ha en underbar helg.Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar