måndag 25 april 2011

Måndag...men ledig sådan!

Mannen och Al har åkt iväg till golfbanan med J och barnen. Det är prova-på-dag. Lite längre fram drar en nybörjarkurs igång. Al älskar att spela och polerade sina klubbor för glatta livet igår.
I går gick vi och A bror+fru ner till puben. Jag har aldrig sett så mycket folk på ett ställe här i lilla Nabben. Det var smockfullt. Vi tog en öl på stående fot, sen gick vi hem igen.
I kväll åker A till Västerås. Jag är ledig i morgon också. Ungarna ska lana i natt. Jag undrar vad jag ska hitta på? De sover förmodligen hela dagen i morgon. Trevligt att ta ledigt för att umgås med sina barn som har lov.
På fredag åker vi äääääntligen till Ullared. Jag har en mastodontlista med mig, men förmodligen blir det som det brukar. Inte så mycket köpt från listan, men massor av annat.
Ha en trevlig dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar