söndag 15 juni 2014

Sommarlov

Sommarlovet är här, men inte sommaren! Jag fryser och vill ha värme nu!
I går natt dog vår äldsta ödla - Stella. Hon skulle bli 10 år i år, vilket är väldigt gammalt för en skäggagam. Hon har varit väldigt slö och magrat de sista veckorna, så det känns skönt att hon dog, men det blir tomt.
Midsommarafton är ju bara några dagar borta, så jag har virkat mig en midsommarkrans. Svår att göra rättvis på bild, men den blev faktiskt väldigt bra.


Förra helgen konfirmerades min brors dotter, så då blev det en liten konfirmand också. Dessutom blev det ännu en prinsesskrona till barnen på mitt jobb.




Jag har även en sommarpresent klar till min jobbarkompis Tina, men den visar jag en annan gång, eftersom hon tittar in här då och då.
Nu ska jag försöka fixa till mig lite innan jag drar mot jobbet. Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar