måndag 7 januari 2013

Tillbaka till verkligheten!

Jaha, då var den långledighetn över. Det gick lika snabbt som vanligt. Nu är det bara att vänta och sukta  efter nästa. På påsklovet åker vi till Playa del Inglés, Gran Canaria. Det ska bli underbart!
Nu är alla mina chilifrön i jorden, lite tidigare än de brukar. 36 olika sorter blev det till slut. Det hinner nog bli några till. Jag kan bara inte låta bli att köpa om jag ser någon sort som jag inte har...
I dag lagade killarna mat tills jag kom hem. Det blev någon pasta, baconhistoria som de hittade på nätet. Jag Väldigt gott var det.
Jag har börjat mitt nya liv idag (igen) och tänkte ta mig ner 5-6 kilo tills vi åker till GC. Vi får väl se...
Nehej, det blir som vanligt ett kort inlägg. Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar