tisdag 3 juli 2012

Semester!!!

Äntligen har den kommit! Semestern! I går var polare T och hennes lille son här och fikade. Vi bättrade på brännan också. Nu är jag ännu rödare än jag var innan. I dag ska jag in till köpingen.Handla och svänga flörbi jobbet, för att hämta ett par tomatplantor som jag fått av en kollega.
Nabbedagen gick ganska bra. Stekande hetta (därav min röööööda kropp). Inte jättemycket besökare. I vår lilla kommun har man förmågan att trycka ihop alla arrangemang på en och samma dag och sen händer det ingenting, istället för att sprida ut kuligheterna ;) I Blomstermåla var det loppis i Folkets park och i köpingen var det något slags jippo för barn och så Nabbedagen. Allt på samma gång. Synd!
Nu ska jag väcka upp ungarna, så de inte sover bort hela dagen. Man vet aldrig när solen tittar fram nästa gång.
Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar