onsdag 25 januari 2012

Onsdag

Tiden springer i väg. Snart har hela januari gått och våren närmar sig...om man inte tittar ut, för då ser det ut som att vintern har kommit. Burr. Jag fryser och fryser och fryser.
L och jag har anmält oss till fotokurs. Känns inte bra att ha en fin och himla dyr kamera, men inte kunna nyttja den på rätt sätt. Det ska i alla fall bli himla kul.
I dag var jag och hämtade ett bord hos en jobbarkompis som ska flytta och inte längre har plats för detta. Jag har kånkat in det i mitt pärlrum och "möblat" om lite bland alla grejer. Vet bara inte vart jag ska göra av mitt jättefina, gamla skrivbord. Jag kan ju inte ha tre bord i rummet. Maken kommer i morgon. Hoppas att han har någon smart lösning.
Nu väntar jag på att sonen ska ringa.Han ville bli hämtad hos en kompis senare, men jag vill hoppa i ett bad NUUUU!
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar