onsdag 23 november 2011

Tjejfest!

Jag har fått en förfrågan om jag vill komma och göra smycken med ett gäng tjejer. Födelsedagsbarnet fyller 10 år och har föräldrafritt tjejparty. Vilken ära att få komma dit, gammal kärring (i deras ögon) som man är. Jag har  fått hem lite nya pärlor idag och kollar igenom det jag redan har. Har funderat lite och kommit fram till att de ska få göra varsitt armband på memorywire. Jag har en mindre modell, som passar perfekt för lite smalare handleder. Hoppas att det går hem!
Nästa vecka fyller jag år, så till helgen blir det lite adventsfika här. Var inne en sväng på "Hjulet" idag och hittade två elektriska ljusstakar från 50-talet (älskar 50-talsprylar). Halva priset, så det blev 110:- för båda. Väldigt överkomligt.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar