fredag 12 augusti 2011

Äntligen...

...är det fredag och vi ska åka över bron och hämta hem sonen. Jag fattar inte hur "varannan-vecka-föräldrar" står ut. Beundransvärt! I dag skulle Ölansbladet komma och göra ett reportage om deras vecka på Capellagården. Går det att få tag i Ölandbladet här på fastlandet?
Vår vecka på Möllstrps camping kortade vi ner. Vi stack hem redan i onsdags. Fy, för att bo i husvagn. Regn, åska, regn, blåst, regn....
A och brorsan J har stuckit iväg på sitt årliga kräftfiske. Nervösaste dagen på året. Hoppas på att det blir bra fångst i år i alla fall.
Ha en bra helg.

2 kommentarer:

  1. Bibblan i Mås hade den förr iaf, då läste jag den. Gubben snett mittemot M prenumererade på den förr iaf, tror hans fru e från Öland.Eller nåt. Men annars finns den väl i Kalmar på pressbyrån garanterat! I värsta fall kan jag köpa den åt dig och spara på så länge!

    SvaraRadera
  2. Kan pressbyrån i M-ås ha den? De skulle vara med i morgon.Hittar jag den inte så hör jag av mig.

    SvaraRadera