tisdag 12 juli 2011

Tisdag

Är inne på min andra semestervecka nu. Mannen kommer hem på torsdag och är sen ledig i fyra veckor.
I lördags lekte jag nasare på Nabbedagen. Inte riktigt lika mycket besökare som vanligt tyckte jag, men jag sålde ändå ganska bra. Fick också ett par beställningar. Vi hade tur med vädret. Lagom varmt och lite lagom blåsigt.
Al  fick för sig kvällen innan att han ville sälja saker, så jag slängde ner lite gamla saker och urvuxna kläder jag hittade. Han tog med sig sitt gamla golfset också. Han fick ihop 465 spänn! Han var överlycklig och  förvånad över hur mycket pengar han fick ihop på saker vi annars hade kastat (kanske inte golfsetet). Nyttigt att se för ungar i dagens slit och slängsamhälle. Jag var mest chockad över att han vågade stå där nere. Det var kul, tyckte han. 
Min dator har kraschat och nu kommer sonen och vill ha sin, så tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar