onsdag 16 mars 2011

Onsdag

Polare T och sonen W har precis åkt. Vi har pimplat kaffe och blarrat hela eftermiddagen. Jag fick en bukett liljor, som doftar alldeles underbart.
I går anmälde vi äntligen An till moppekurs. Han har velat hit och dit - 30moppe eller EUmoppe? Nu blir det 30moppe i alla fall. Jag är glad, eftersom det blir några tusenlappar billigare. Nu ska vi bara hitta en moppe också.
I helgen ska jag försöka lura med min kära make till IKEA. Det blir nog inte helt lätt. Jag tänkte köpa lite hyllor och annat smått och gott, nu när jag får mitt egna lilla pysselrum. Nu ska det bli ordning och reda, till skillnad mot vad det är nu!
Pålsbodatoffeln var på jobbet i måndags. Jag köpte ett par supersnygga skor, eller hur? Jag var tvungen. De bara skrek efter mig...
Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar